YOU ALWAYS BURN MY SPIRIT

Wednesday, April 27, 2011

MENTERA SEMERAH PADI

Assalamualaikum...

Hari ini dia terlalu penat. Lebih penat daripada aku. Di sepanjang perjalanan katanya dia banyak berhenti. Runcit-runcit. Lelap sebentar. Kalau ada aku di situ.. Kalaulah ada aku, pasti aku akan membantu.

Dia sangat cintakan dunianya. Teramat cinta dan kasih. Suara kanak-kanak buat semua jerihnya pergi beralih. Jeritan tadi harus sama-sama membakar semangatku. Terima kasih, atas ucapan mentera semerah padi.


"My heart my mind will carry my body when my limbs are too weak!"


Khayalan. Aku memang selalu memikirkanmu.

"Lebih cantik.."

-I've paid my dues, time after time. I've done my sentence, but committed no crime and bad mistakes. I've made a few and I've had my share of sand, kicked in my face. But I've come through and I need to go and on and on and on~



-I wish, i wish to be always with you. And you, wish me luck too~

Salam.

No comments:

Post a Comment