YOU ALWAYS BURN MY SPIRIT

Friday, November 18, 2011

TERIMA KASIH ATAS DOA

Assalamualaikum...

"Tak nak tunggu habis Phd. dulu ke? Pastu barulah iye kalo nak kawin pun...."

Aku tahu. Semua kata-kata adalah demi kebaikan. Kerana sayang aku. Andai kau kata sayang aku, aku terlebih lagi sayang dirimu. Sebab itu, aku datang juga menghulur sekeping kertas sebagai tanda. 

Aku. Kau. Kita. Masing-masing punya cita-cita. 

Aku akan buktikan bahaya aku juga mampu berjaya, walau aku memilih untuk berumahtangga. Aku yakin pada-Nya.

Di akhir saat ini, setelah banyak ujian yang ditempuh, Allah Maha Pemurah mengurniakan nikmatnya. Alhamdulillah. Syukur. Terima kasih Ya Allah.

Benar. Saat berasa lemah, aku hanya buntu Allah.
 
"Undangan ke Majlis Kesyukuran Perkahwinan,
Nurul Ain binti Mat Rahim dan Yusri bin Sidek,
1 Muharram 1433H bersamaan 27 November 2011"

Terima kasih atas doa. Walau jauh atau dekat, aku terima. Bezanya cuma, keikhlasan kita.

2 comments:

  1. ain tahniah..tapi sori sangat-sangat aku dop leh g mg kawen ea...t kte jmpe lg ..insyaallah...luv u so much <3

    ReplyDelete