YOU ALWAYS BURN MY SPIRIT

Tuesday, May 4, 2010

DEBATE IS COMING (^_^)


Assalamualaikum...


Apa khabar semua? Otak pada hari ini beku. Terlalu banyak cerita, sampai bersimpul-simpul jadinya. Aduh... rasa beban di hati lebih sakit daripada cubitan si manja Irma pagi tadi. Wahai masalah, cepatlah pergi!

Esok latihan debat bermula. DEBAT PISZA. Kawan-kawan, buat yang terbaik ye... Target kita final, so gunakan seluruh kudrat supaya akhirnya kita boleh tersenyum. Aku kali ini mengubah posisi menjadi third speaker. Memang kena lahar habis la, tiba-tiba teringat gaya Adib berhujah, tajam tapi sempoy... Aku nanti macamana agaknya? Seorang teman memberitahu, aku seperti singa betina lagaknya... Kawan-kawan, saya nampak garang ke? Sob..Sob..Sob =(( Maaf, selalulah tegur tentang kesalahan ini.. Aku akui, aku sukar untuk senyum.

Bulan 6, cepatlah datang. Aku mahu semua perkara cepat-cepat selesai. Mudah-mudahan.. Tak sabar menanti semester 3, satu permulaan hidup yang baru dan lebih mencabar. Ya Allah, aku pohon kekuatan daripada-Mu.

Final exam tamat sudah semalam. Aku harapkan result kali ini lebih baik daripada semester lepas. InsyaAllah. Cik AiN.. sekarang, fokus pada debat ok? Debat, debat dan debat. Ya, aku sayangkan debat. Terima kasih Kelab Orator Unit Bahasa Melayu UDM! Kecintaan dan kesungguhan semakin bertambah padu. Semoga kejayaan itu, milik kita bersama. Amin...

Salam.

No comments:

Post a Comment