YOU ALWAYS BURN MY SPIRIT

Friday, December 3, 2010

SIKIT, TAPI DAPAT BANYAK!

Assalamualaikum...

Fuh. Mengantuk. Sangat-sangat mengantuk. Tapi, mahu lagi menulis. Hehe. Alhamdulillah, final exam sudah berakhir 2hb petang. Yahoo... Sangat seronok dan bahagia. Lagi bahagia sebab dapat menikmati coconut shake NR pada malamnya. Sedap!

Oh, catatan ini bukan seperti cacatan biasa. Sengaja aku selitkan gambar-gambar sepanjang tahun 2010 ini sebagai kenangan. Indahnya kenangan, jangan ditinggalkan. Walaupun sekejap, tapi cukup bermakna. Tahun 2010 sudah sedia menyusur pergi, 2011 pula sedang menanti. Semester 4, bakal aku tempuhi. Moga aku, kuat menghadapi badainya. InsyaAllah.

Tatkala menatap wajah teman-teman yang ceria, aku juga turut tersenyum sama. Senyuman mereka mengheret senyuman aku. Adeh, penatnya malam ni, asyik sengih sorang-sorang. Hehehe.

Sungguh, senyumanmu teman, penawar duka bagiku. Terima kasih yang tidak terhingga!

-Malam 31 Ogos. Ada orang menangis dengan banyak pada malam tu. Tengoklah, mata dia (-_-)

DEBAT ALAM SEKITAR 2010, UMT

-Ini muka tidak senyum. Tapi bila aku sendiri lihat, aku sendiri senyum-

-Sambutan Ulang Tahun Ke-21. Bukan untuk aku. Tapi untuk dia. Malam itu, kami sama-sama menangis. Dan juga sama-sama ketawa-

-Wah. Seronoknya dia main air. Bersiar-siar di Pantai Tok Jembal setelah lelah berdebat-

-Lawatan ke TTI bersama peserta DAS 2010. Dayana, the best model that day-

DEBAT PISZA 2010, UiTM DUNGUN

-Semangat-semangat. Aku tiba-tiba jadi rindu-

-Dah terlewat, tapi masih belum terlambat. Tahniah buat Abang Syahmi dan Kak Jamaliah atas kelahiran Naurah Husna bt Syahmi yang comeyy. Masa di Restoran Desa Permai, Teluk Lipat Dungun. Kami meraikan kejayaan pasukan UDM Mania!-

-Selesai sesi latihan debat. Inilah aksi-aksi mereka yang selalu sahaja ceria-

-Oh. The Best Ninja Warrior @ Lata Tembakah-


Aktiviti sepanjang Tahun 2010:
1. DEBAT PISZA
2. DEBAT ALAM SEKITAR
3. UniSZA TOP HOST
4. DEBAT PNC UniSZA

Seronok. Walaupun sedikit, tapi cukup bernilai pengalaman-pengalaman itu. Sekurang-kurangnya aku pernah menghargai peluang. Sekali lagi, terima kasih semua!


Salam.

No comments:

Post a Comment