YOU ALWAYS BURN MY SPIRIT

Thursday, March 31, 2011

SEPANJANG MAC 2011

Assalamualaikum...

Wah. Bulan Mac yang mencabar. Sepatutnya, ada satu lagi peristiwa yang bakal berlangsung. Tapi... mungkin sudah bukan suratan. Jadi, terpaksa ditangguh. Apa-apa pun, aku tetap berpohon tentang hal yang sama. Pohon dipermudahkan segala urusan. Amin.

-Ish. Budak Kenyek. Rindunya. Rindunya. Rindunya! Cepatla pulang Aisya! *_*-

LAWATAN TITIAN ILMU SYARIAH SEMMESTER 4A 2011 2 hingga 5 Mac 2011


-Teman-teman seperjuangan. Terima kasih semua-

-Wah~ Cik Ain dan Cik Nadhirah-

PERTANDINGAN PIDATO ANTARABANGSA BAHASA MELAYU 2011 PICC PUTRAJAYA 11 Mac 2011


-Best. Mungkin kunjungan kali terakhir di sini-

PERTANDINGAN DEBAT PERDANA INTEGRITI ANTARA IPT 2011 UUM SINTOK, KEDAH 17 hingga 21 Mac 2011


-Alhamdulillah, kami berjaya break suku-

-Bila ada dua. Pilih jawapan yang satu. Sebab itu adanya istikharah. Masih segar-

-Wajah Adib paling comel. Wajah Yaya masa ni macam Ika. Aku? Wajah semula jadi. Haha-

-Seronok. Beronok-ronok. Kredit to Irma Shukri. Hihi-

DEBAT 12 JAM TANPA HENTI KELAB ORATOR UniSZA 2011 25 Mac 2011


-Tahniah Pengarah Program, Mohd Naim Amin dan Ketua Unit Bahasa Melayu, Rogayah Ghozi!-

-Saya sudah berusaha sedaya-upaya untuk mengedit gambar ini sebaik mungkin. Opps. Haha-

Ya. Aku seharusnya sudah membuatkan kamu tertawa, melihat tangan-tangan kecil. Tapi, kudratku hanya sekuat ini. Aku menurut suratan, selama mampu. Tapi, kita masih mampu berharap. Sudah ada sinarnya. Cuma, kita terpaksa jua untuk terus menunggu. Menunggu jawapan masa. Bersabarlah. Jangan tinggalkan aku.


Aku teramat sayang padamu. Salam.

No comments:

Post a Comment